Kesihatan Lelaki: Buah tunjuk langit dan Catuaba
Home

buah tunjuk langit, catuaba, kesihatan, produk terhebat

 

 AMARAN!! Ini bukan produk UBAT KUAT. TERUNA PERKASA ialah Kopi Pracampuran tenaga segera, khas untuk lelaki sejati yang mempunyai masalah kelesuan, hilang tumpuan ataupun ingin mengekalkan kesegaran badan 24 Jam.

 

Jika dibandingkan dengan produk lain, Produk ini menggunakan 100% Stevia sebagai pemanis untuk menjaga kesihatan dan sesuai untuk anda walaupun mempunyai penyakit seperti diabetes.

  conflict keratan akhbar, seksual, …………………………………………………………………………………………………………  

Teruna Perkasa di Pameran SDSI Melaka 2013

SDSI   SDSI1 SDSI3 SDSI4 SDSI6   …………………………………………………………………………………………………………………………………….  

Coretan Teruna Perkasa (bukan nama sebenar)

Tarikh :

Tajuk : From zero to HERO

Salam sejahtera,
Teringat semasa bujang dulu, walaupun masih muda tapi badan rasa lesu dan tidak bersemangat. Masa kerja mengadap komputer pun boleh tidur. Biasa lah semasa bujang ni lar nak cari duit lebih untuk persediaan sebelum berkahwin. Kerja lebih masa tidak kira siang atau malam untuk mencari duit. Makan pun tidak terurus, rumah bujang usah cerita memang berselerak. Balik rumah untuk tidur dan berehat semata-mata.
 
Lumrah lelaki memang nak nampak hebat dimata wanita, tidak kira apapun mesti lebih hebat dari wanita. Tapi kadang-kadang kita pun tak tahu kita nih dah cukup hebat ke?
Hensem tak hensem tu blakang cerita sebab senang je nak ubah, tapi bab dalaman ni susah sket lebih-lebih lagi yang belum kahwin. malulah kalau tewas malam pertama. tak gugup ke?
cukup ke saiz? bleh ke bertahan? isk..macam-macam pikir. Tapi jangan cuba-cuba pulak test diluar nikah..dah ler haram, berdosa besar, silap-silap dapat penyakit kelamin plak.
kahwin 
Jadi untuk bersedia dan menambah ilmu, mulalah mencari petua-petua, ‘google’, cungkil-cungkil dari kengkawan dan kalau segan-segan beli buku untuk mendapat ilmu. Memang tak salah dan amat dialu-alukan. Tapi macam tak cukup lagi ler pulak. Sebab dalam buku atau petua, semuanya bermula dari pemakanan dan cara hidup sihat disamping senaman.
Banyak herba dipasaran tapi ada jugak yang susah didapati. Kalau dapatpun rasanya masyallah…dengan pahit, bau yang kurang menyenangkan, susah disediakan dan macam-macam masalah
lain. Susah juga nak jadi lelaki hebat ni. Last-last paling mudah dan senang beli je produk-produk yang berlambak dipasaran.
 
Ingatkan dah setle cerita, tapi masalah lain pulak timbul. Dah macam-macam ambil tapi macam tak ada kesan je? Salah siapa? Salah herba atau produk tu memang tak ada herba didalamnya?
Sudahlah harganya mahal, tidak berkesan pulak? Tapi ditakdirkan suatu hari saya berbual dengan sahabat mengenai produk halal dan tanda halal yang dikeluarkan oleh JAKIM. Dari situ saya diberitahu
bukan mudah untuk mendapat kelulusan HALAL kerana pemeriksaan yang dilakukan amat ketat sehinggakan kandungan ketulenan produk juga diambil kira dan diuji. Ini termasuk didalam kehendak hukum syarak iaitu halalan Toiyiban iaitu produk itu perlu halal dan baik atau jujur didalam pembuatan. Baru saya sedar bahawa produk-produk yang saya ambil sebelum ini mendapat sijil halal selain dari JAKIM dan ada yang tidak diiktiraf pun.Selain itu produk yang memohon kelulusan Halal perlu mempunyai sijil GMP dan kelulusan dari KKM terlebih dahulu sebelum dibenarkan memohon.
 
Saya mula mencari produk baru dan murah sebab banyak dah habis duit. Alhamdulillah saya bertemu dengan produk ‘Teruna Perkasa Asyna Beaute Life’Keluaran EL VE Global.Ia dikeluarkan oleh syarikat tempatan dan produk ini telah mendapat kelulusan Halal oleh JAKIM. Harganya juga amat berbaloi dan tidak juga terlalu murah oleh kerana takut jika terlalu murah, kandungan herba juga sangat rendah.
Setelah berpuas hati dengan penerangan dari wakil syarikat saya tidak membuang masa membeli 3 kotak produk tersebut. Saya tidak ambil kisah sangat tentang testimonial yang diberi sebab bagi saya tahap penerimaan tubuh badan seseorang memang berbeza. Lebih baik saya mencuba sendiri dan merasainya. Lagipun saya amat yakin dengan Pengiktirafan Halal yang diberikan bahawa produk ini selamat untuk digunakan tanpa kesan buruk kepada kesihatan.
Pada hari pertama percubaan, tidak banyak yang saya rasai kecuali kurang rasa mengantuk. Ini keputusan yang amat baik kerana sekiranya kesan yang diperolehi sangat drastik, ada kemungkinan produk tersebut mempunyai bahan aktif terlarang atau berlebihan. Saya semakin yakin dengan produk ini. Selepas seminggu penggunaan, saya berasa amat berbeza. Tubuh badan saya semakin segar dan saya berasa amat bersemangat setiap masa.Tidak lagi tidur semasa tidur dan banyak aktiviti boleh dilakukan walaupun selepas balik berkerja.Tapi tidaklah sampai berjaga sepanjang hari. Tubuh badan perlu juga rehat
yang cukup. Bezanya ialah, tidur saya semakin berkualiti iaitu saya berasa lebih segar selepas bangun dari tidur.
 
Saya juga amat yakin untuk berumah tangga dan segalanya berjalan lancar sehingga kini. Saya telah dikurniakan 2 orang cahaya mata puteri dan kini menunggu orang yang ketiga.
Namun begitu ada sedikit kejutan, Saya bakal mendapat anak ke-3.
alhamdulillah….Saya sudah mencuba produk ini. Anda bagaimana? Cuba dan buatlah testimonial sendiri… Semestinya ada kejutan yang tidak diduga..Selamat mencuba 🙂

kopi, Nescafe, Buah tunjuk langit, catuaba

KLIK DIBAWAH UNTUK MELANGGAN

beli, tempah, order, buah tunjuk langit, asyna beaute life,

 

 

ASYNA™ Coffee premix Teruna Perkasa

diabetes, buah tunjuk langit, tunjuk langit, kopi, coffee
Buah Tunjuk Langit mempunyai banyak khasiat yang amat berguna untuk kesihatan anda. Namun terus terang saya nyatakan disini bahawa Buah Tunjuk Langit ini tidak memberi kesan kepada anda melainkan ianya diambil secara berterusan. Walau bagaimanapun, oleh kerana rasa Buah Tunjuk Langit ini sangat pahit maka amat sukar untuk anda mengamalkan pengambilan Buah Tunjuk Langit ini setiap hari. Untuk mengatasi masalah ini maka EL VE Global telah mengambil inisiatif untuk menggunakan ekstrak Buah Tunjuk Langit ini dan digandingkan bersama-sama herba terpilih dan kopi serta crimer untuk menjadikan ianya minuman yang enak namun masih mengekalkan khasiat Buah Tunjuk Langit dan herba yang lain. Terdapat satu lagi masalah, iaitu kebanyakan kopi pracampuran ini mengandungi kalori yang sangat tinggi kesan dari gula didalamnya. Ini menyebabkan masalah lain mungkin timbul dan keberkesanan herba juga menjadi tidak efektif kerana ia bukan menyelesaikan masalah malah menambah penyakit yang sedia ada. Jadi untuk mengatasinya Kopi TERUNA PERKASA menggunakan stevia sebagai pengganti gula dan ianya tidak mendatangkan kesan sampingan malah membolehkan pesakit diabetes atau kencing manis untuk menikmatinya. Qualiti minuman ini dijamin dengan menghantar sampel minuman ini ke makmal untuk dianalisa. Diharap dengan adanya minuman ini maka anda dapat menikmati minuman yang lazat dan mendapat khasiat dari Buah Tunjuk Langit. Campuran kopi terpilih dan herba-herba bersama khasiat buah Tunjuk langit, Catuaba, Kambing galak dan Delima. Ia menggunakan 100% stevia sebagai pengganti gula. Produk ini membantu:

Berikut adalah visual kotak TERUNA PERKASA untuk penelitian anda. Buah Tunjuk Langit, Catuaba, ubat kuat, lelaki, sky fruit Buah Tunjuk Langit, Catuaba, ubat kuat, lelaki, sky fruit Buah Tunjuk Langit, Catuaba, ubat kuat, lelaki, sky fruit Buah Tunjuk Langit, Catuaba, ubat kuat, lelaki, sky fruitBuah Tunjuk Langit, Catuaba, ubat kuat, lelaki, sky fruit Buah Tunjuk Langit, Catuaba, ubat kuat, lelaki, sky fruit

…………………………………………………………………………………………………………

VIDEO SYARIKAT ELVE GLOBAL RESOURCES DI PAMERAN SDSI

 

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

ANDA TIDAK MINUM KOPI?

KOPI, COFFEE, NESCAFE, BUAH TUNJUK LANGIT, TONGKAT ALI, ALICAFE, POWEROOT

Apa yang TIDAK dapat anda nikmati sekiranya tidak minum kopi?

…………………………………………………………………………………………………………

KENAPA SAYA PERLU TERUNA PERKASA?

Bagaimana TERUNA PERKASA boleh membantu anda? Apa keistimewaan TERUNA PERKASA untuk menjaga kesihatan anda? Bagaimana TERUNA PERKASA membantu saya yang sedia sihat? Anda perlu tahu apa kandungan TERUNA PERKASA yang menjadikannya minuman kopi yang baik untuk tubuh badan Lelaki sejati.

Buah TUNJUK LANGIT mempunyai keistimewaan yang sukar diperolehi dari mana-mana tumbuhan herba di seluruh dunia. Ia mengandungi kandungan tertinggi tiga komposit aktif utama iaitu Flavonoids, Saponins dan Bitter Alkaloid.

Di samping itu, ia juga mengandungi pelbagai nutrisi semulajadi yang dapat mengekalkan tahap kesihatan tubuh badan dan meningkatkan tenaga keseluruhan badan manusia seperti protein, mineral, pelbagai vitamin, karbohidrat dan sebagainya.

Disini saya rumuskan khasiat yang bakal anda perolehi dari Buah Tunjuk Langit:

**Menstabilkan dan melancarkan sistem peredaran darah – Sangat sesuai untuk Pesakit Darah Tinggi, Kebas-Kebas, Sakit Sendi, Sakit Urat

**Menstabilkan kadar glukosa dan meningkatkan paras insulin pankreas – Sangat sesuai untuk Pesakit Kencing Manis, Gangguan Metabolisma

**Mengurangkan kandungan kolestrol jahat (LDL) – Sangat sesuai untuk Pesakit Jantung, Stroke, Obesiti, Kekejangan Otot

**Menyahtoksid bahan kimia dan menguatkan sistem imun tubuh – Sangat sesuai untuk Pesakit Alahan Jangkitan, Asma, Gout, Artritis, Malaria, Keletihan

**Membantu meningkatkan sel-sel darah merah dan menguatkan struktur pembuluh darah – Sangat sesuai bagi mereka yang inginkan Awet Muda, Keremajaan Usia

**Mengimbangi proses metabolisma tubuh – Untuk merawat Penyakit Kencing Tak Puas, Kencing Kerap, Batu Karang, Kegagalan Ginjal, Prostat

**Kandungan flavanoid, Saponin, Alkoloid dan Antasionin yang 10 kali ganda lebih tinggi dari herba Tongkat Ali – Untuk merawat masalah berkaitan Tenaga Batin Lelaki, Mati Pucuk, Ejakulasi Pramatang

Catuaba adalah pokok yang berasal dari Lembah Amazon Brazil. Mungkin tidak perlu saya ceritakan mengenai kandungan kimia atau bahan aktif yang terdapat didalamnya. Namun disini saya ingin menekankan tentang khasiat dan manfaat yang boleh diperolehi dari tumbuhan ini.

1. Menyegarkan tubuh badan secara fisiologi semulajadi.

Lelaki lingkungan umur pertengahan mengalami masalah kemerosotan fungsi tubuh badan. Itulah sebabnya mereka berasa mudah letih, kurang bersemangat dan mudah mendapat penyakit jika dibandingkan semasa muda. Jadi Catuaba dipercayai dapat mengatasi masalah tersebut. Jika anda mengalami masalah tersebut mungkin inilah masanya anda mencuba tumbuhan ini.

2. Menggakkan penyebuhan.

Kebanyakan pengguna Catuaba menyatakan bahawa, mereka berasa lebih tenang dan bertenaga semasa menggunakan tumbuhan tersebut. Ini secara tidak langsung menggalakkan penyembuhan luka luaran dan dalaman. Ini termasuklah kecederaan semasa melakukan aktiviti-aktiviti lasak dan amat sesuai digunakan oleh kaum lelaki.

3. Ciri-ciri tidak toksik.

Ini amat menarik kerana walaupun tumbuhan ini mempunyai khasiat yang sangat tinggi, namun ianya tidak memberi kesan sampingan kepada penggunanya. Jika dibandingkan dengan bahan lain, anda kadangkala akan berasa pening atau kelesuan pada peringkat awal namun ini tidak berlaku sekiranya anda mengambil Catuaba.

4. Sebatian antiviral.

Para penyelidik di Jepun juga telah mendapati bahawa Catuaba mengandungi sebatian antiviral. Kajian telah menunjukkan bahawa herba ini boleh melawan virus HIV. Penyelidik telah memberi tikus dengan Catuaba dan menyuntik mereka dengan virus HIV. Keputusan menunjukkan bahawa Catuaba telah melindungi sel-sel darah putih tikus daripada menyerap virus HIV.Walau bagaimanapun, banyak lagi kajian-kajian lain yang sedang giat dijalankan bagi mencari jawapan sama ada Catuaba adalah satu rawatan yang berkesan untuk virus HIV.

Khasiat-khasiat lain ialah:-

Disamping bahan dari luar negara, Produk ini juga menggunakan bahan tempatan yang tidak kurang hebatnya dan terkenal diserata dunia. Jadi jika anda tidak yakin dengan bahan aktif luar negara, anda tidak perlu risau atau gusar lagi. Disini saya berikan 10 khasiat terunggul tongkat ali.

1. Meningkatkan libido secara semulajadi

Tongkat Ali berfungsi untuk meningkatkan libido secara alami. Libido yang meningkat sangat berguna untuk menambah gairah seksual bagi lelaki dan wanita sehingga akan menjaga keharmonian keluarga. Peningkatan libido ini terjadi secara terkawal dan sangat sesuai untuk semua lelaki..

2. Meningkatkan testosteron

Tongkat Ali akan meningkatkan kemampuan seksual lelaki dengan meningkatkan pengeluaran hormon testosteron dalam tubuh. Mengikut penelitian secara klinikal, peningkatan tahap testosteron dalam tubuh sangat penting dalam menjaga kesegaran dan tenaga seseorang lelaki.

3. Menguatkan alat kelamin lelaki.

Bukan sahaja ubat untuk meningkatkan tahap kejantanan lelaki, Tongkat Ali yang menyebabkan peningkatan hormon testosteron dalam tubuh juga sangat penting bagi pertumbuhan organ khusus lelaki seperti zakar, skrotum, testis dan seminal vesikel. Organ-organ tersebut memerlukan kehadiran testosteron yang mencukupi agar dapat berfungsi secara optimum.

4. Menambah tenaga

Herba Tongkat Ali juga berkhasiat untuk menambah tenaga sehingga badan tidak cepat letih ketika bekerja. Hal ini tentu sangat diperlukan oleh lelaki dimana bukan sahaja hebat diranjang malah kuat dalam mencari nafkah.

5. Membakar lemak dan mencegah penuaan

Tongkat Ali juga memiliki fungsi untuk membakar lemak dan mencegah penuaan. Tongkat Ali akan meningkatkan lipogenesis yang berfungsi membakar lemak yang kemudian akan bertindakbalas untuk penurunan berat badan dan mengurangi risiko yang berhubungan dengan jantung. Tidak hanya itu, Tongkat Ali juga akan mengawal hormon globulin sehingga tahap hormon testosteron yang tersedia memadai. Ini sangat berguna untuk membantu pencegahan proses penuaan diri

5. Menurunkan tekanan darah

Peningkatan hormon testosteron yang dihasilkan oleh Tongkat Ali juga akan menurunkan tekanan darah sehingga akan memperkecil risiko penyakit yang berhubungan dengan peningkatan tekanan darah.

6. Meningkatkan metabolisme tubuh

Metabolisme tubuh yang lancar akan memperkuat daya tahan tubuh serta menghilangkan rasa mudah letih. Inilah salah satu khasiat dari Tongkat Ali bagi kesihatan penggunanya.

7. Tanpa kesan sampingan

Oleh kerana ianya adakah bahan semulajadi, Tongkat Ali tidak memiliki kesan samping dan selamat untuk diminum. Hal ini jelas berbeza dengan ubat kuat lainnya, khususnya yang diperbuat dari bahan kimia, yang dalam jangka waktu yang lama akan bertindak balas dan memberi kesan yang tidak baik bagi penggunanya.

8. Dapat digunakan Lelaki dan Wanita

Tidak hanya untuk Lelaki, Tongkat Ali juga dapat diambil oleh wanita. Manfaat Tongkat Ali bagi wanita juga akan terasa dalam meningkatkan gairah seksual dan meningkatkan sensitivitas di organ kewanitaan.

9. Khasiat anti-penyakit

Tongkat Ali juga menyembuhkan berbagai macam penyakit sebab di dalamnya memiliki kandungan seperti anti-malaria dan anti-kanser.

 Tidak cukup dengan bahan-bahan diatas, TERUNA PERKASA juga diperkuatkan dengan bahan herba dari cina. Ginseng adalah herba yang memiliki banyak khasiat dan telah digunakan dalam perubatan Cina sejak ribuan tahun lalu. Tidak hanya di timur, ginseng juga telah digunakan secara meluas di kebanyakan negara barat karena manfaat kesihatannya. Ada berbagai jenis ginseng yang meliputi ginseng India (Ashwagandha), ginseng Siberia, ginseng Asia, ginseng Brasil, dan ginseng Amerika.

Ada lebih dari 20 khasiat yang boleh diperolehi dari ginseng, namun disini saya berikan beberapa sahaja. Diantaranya ialah:-

1. Ginseng dapat membantu proses pencernaan dan meningkatkan selera makan. Ginseng juga merupakan ubat diare/sakit perut yang sangat berkesan.

2. Sangat berkesan mengubati asma dan gangguan pernafasan.

3. Bagus untuk merawat diabetes dan bisul.

4. Dapat meminimumkan risiko mendapat penyakit kanser.

5. Ginseng mampu mengurangkan tekanan atau stress secara fizikal dan mental serta membantu memulihkan stamina.

6. Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan.

7. Mengurangkan kesan dari penyakit.

8. Sangat berkesan mengurangkan kadar kolesterol jahat.

9. Melancarkan peredaran darah.

10. Meningkatkan kinerja dan daya tahan atlet. 11. Ginseng membantu melapangkan fikiran dan dada. 12. Membantu merawat hipertensi. 13. Ginseng boleh digunakan untuk mengubati berbagai penyakit seperti serangan jantung, infertilitas, dan masalah menopause. 14. Salah satu manfaat kesehatan yang paling penting dari ginseng adalah kemampuannya meningkatkan energi tubuh dan kemampuan kognitif. 15. Merangsang produksi biokimia dan membantu mengatasi stres. 16. Ginseng berguna untuk meningkatkan kadar testosteron dan pengeluaran sperma. 17. Ginseng diyakini akan membantu meningkatkan kejantanan dan organ pembiakan lelaki.. 18. Membantu menstabilkan mood seseorang dan sindrom pra menstruasi pada wanita

catuaba, teruna perkasa, asyna beaute life

…………………………………………………………………………………………………………

Persoalan nya??

Semua itu kuasa Allah. Yang kami dapat jamin ialah Kopi ini mengandungi Extrak Buah Tunjuk langit, Catuaba, rumput kambing Galak, Tongkat Ali dan beberapa herba yang terkenal keberkesanannya. Doa dan usaha insyallah berjaya..

Bergantung kepada individu itu sendiri. Setiap orang tidak sama ketahanan terhadap penyakit dan bergantung kepada banyak faktor lain. Walau bagaimanapun secara purata ia mengambil masa 10 hingga 14 hari untuk merasa perubahannya. Produk ini memang dicipta untuk tidak memberi kesan yang ketara secara mendadak untuk mengelakkan ia merosakkan tubuh badan. Yang penting ambil secara berterusan dan jangan tinggalkan doa. Keberkatan juga penting didalam kehidupan seharian… 🙂

Produk ini menggunakan ekstrak dari bahan-bahan semulajadi. Produk ini juga telah mendapat kelulusan dari KKM sebagai makanan bukan ubat kerana kandungan bahan aktifnya terkawal. Produk ini juga menggunakan 100% stevia supaya ianya tidak memudaratkan kesihatan. Mungkin ini adalah berita gembira bagi pengidap penyakit diabetes. 🙂

Penggunaannya sangat mudah. Masukkan sepeket ‘TERUNA PERKASA’ didalam segelas air panas iaitu lebih kurang 150ml. Kacau sehingga kesemua serbuk kopi larut. Nikmatilah aroma Kopi ini setiap pagi bersama makanan kegemaran anda. Buah tunjuk langit, coffee, kopi kuat, lelaki

…………………………………………………………………………………………………………

JAMINAN

guaranteeasyna

Jaminan ini hanya tertakluk sekiranya pihak syarikat berpuas hati bahawa:
Pengguna boleh berhubung terus dengan pihak syarikat untuk keterangan lanjut dalam tempoh 24 jam selepas penerimaan produk.

………………………………………………………………………………………………………….

 JADI BERAPAKAH HARGANYA?

Produk ini adalah keluaran tempatan dan harganya adalah sangat berpatutan jika dibandingkan dengan khasiat yang bakal anda perolehi. Ianya amat berbaloi. Sekotak TERUNA PERKASA mengandungi 10’s x 23g serbuk kopi yang sungguh enak. Kini dipasaran luar, anda akan dapati produk lain berharga diantara RM50 – RM180 sekotak. Tetapi kini, untuk anda, harga yang ditawarkan ialah….

RM130

(Harga produk luar negara)

RM80

(Harga berpatutan)

RM50

(Harga biasa)

ISTIMEWA

RM24.90

Sahaja!!

Anda memang mampu milik produk ini.

Untuk bulan September 2014, Stok Teruna perkasa kini tinggal hanya 300 kotak 20 kotak sahaja lagi sebelum pengambilan stok baru Oktober 2014. Jadi dapatkan bekalan anda sekarang dan buatlah Testimonial sendiri sebelum kehabisan stok. Jangan lepaskan peluang ini kerana ianya boleh habis pada bila-bila masa.

PENGHANTARAN

Penghantaran dilakukan ke seluruh negara. Anda dinasihatkan memberikan alamat yang lengkap untuk mengelakkan sebarang masalah. Penghantaran dilakukan dengan perkhidmatan Citylink ataupun poslaju dan dijangka mengambil masa diantara 1- 3 hari berkerja bergantung kepada lokasi. Kos penghantaran sebanyak RM6.00(semenanjung) Rm7.00(Sabah dan Sarawak) dikenakan untuk setiap kotak. Bayaran ini dikecualikan dengan setiap pembelian melebihi 3 kotak didalam 1 bil.

parcel, buah tunjuk langit, catuaba, tongkat ali

KLIK DIBAWAH UNTUK MELANGGAN 

beli, tempah, order, buah tunjuk langit, asyna beaute life,

 

TESTIMONIAL

 

 

imej testimoni1Saya mengalami masalah kelesuan dan sering keletihan.Namun alhamdulillah masalah tersebut telah diatasi setelah saya mengambil produk setiap hari selama sebulan. Kini keputusan pelajaran saya semakin baik. alhamdulillah.

KAMARUL, 25 TAHUN,(PELAJAR)

 

imej testimoni2

Saya memang suka mencuba pelbagai jenis produk terutama berasaskan kopi. Namun saya dapati Kopi Teruna Perkasa ini agak berlainan kerana disamping rasanya yang enak ianya memberi kesegaran dan saya terasa seperti muda semula.

ISMAIL, 47 TAHUN (PENJAWAT AWAM)

imej testimoni3

Saya jarang membeli di Internet, namun saya amat teruja kerana pertama kali saya membeli melalui internet,pesanan saya sampai tepat pada masanya. Saya berasa lebih yakin untuk membuat pesanan melalui syarikat ini.

MOHD ASHRAF DANIEL, 31 TAHUN (PEMANDU)

imej testimoni4

Semenjak saya menggunakan produk ini bulan lalu, saya dapat rasakan setiap hari seperti hari jumaat.

ABDUL HALIM, 33 TAHUN (JURUTERA)

 

Bagaimana untuk mendapatkannya? hubungi

Buat masa ini cara yang paling mudah ialah dengan menghubungi atau sms jer. Pengurus Operasi

Pengurus Operasi EL VE Global Resources

SMS/Telefon:012-6909592

Whatsapp: 012-6909592

Email: Asynabeautelife@gmail.com

Pembayaran boleh dilakukan dengan pemindahan wang ke no akaun seperti berikut:

maybank el ve global

Atau

CIMB el ve global

AGEN AFFILIATE

Sertai Sistem affilate kami untuk menambah pendapatan anda. Ianya adalah percuma dan anda akan mendapat komisyen sehingga 20% dari Harga pasaran. Klik Link dibawah untuk keterangan lanjut. Affiliate

logo GMP